Ahad, 26 Februari 2012

Hari Ulangtahun Kelahiran.



Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Pada hari ini saya menyambut ulang tahun kelahiran yang ke-33. Dah tua dah ni.

Di sini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Ulang tahun kelahiran kepada cikgu saya iaitu Pn. Maria Kajiwa. Ya, kami berkongsi birthday.

Bagaimana saya menghabiskan waktu menyambut ulang tahun kelahiran pada hari ini? Oleh kerana hari ini hadi Ahad, maka secara automatiknya minat saya hanyalah untuk beristirahat di rumah. Namun begitu nampaknya saya tak boleh berehat, kerana petang tadi saya perlu keluar juga untuk membantu rakan yang memerlukan pertolongan.

Balik sudah pun lewat petang. Maka malam ini saya berehat saja. Mungkin menonton sebuah filem. Atau tidur saja :)

Moga pada umur saya yang ini saya dapat mencapai beberapa matlamat yang telah disasarkan. InsyaAllah.

Ok, jumpa lagi.

Nash Azly




1 ulasan: