Khamis, 23 Februari 2012

Alhamdullillah!



Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera saya ucapkan kepada semua pembaca (belum ada sesiapa lagi hehe). Syukur ke hadrat ilahi kerana dengan izin-Nya maka blog ini telah dapat saya rasmikan.

Adapun tujuan blog ini dibuka adalah untuk menyampaikan info tentang aktiviti-aktiviti penulisan saya. Ianya lebih kepada ruang menulis tentang diri dan aktiviti saya selain daripada laman facebook saya. Maklumlah, nak tulis panjang-panjang kat fb macam pelik pula.

Ok, buat permulaan, pada hari ini saya telah mendapat satu lagi pengesahan daripada pihak penerbitan Fajar Pakeer tentang penerbitan novel saya dengan mereka. Novel ini novel sulung saya, maka memang tahap keterujaan boleh tahan tinggi juga sekarang ni :p

Baiklah jika ada info lagi akan saya kongsikan di sini kelak. Jumpa lagi!

Wassalam.

Nash Azly

Tiada ulasan:

Catat Ulasan